måndag 14 januari 2013

Fullt på Ifrom

En besvikelse. När jag och Natalie kom till gymmet idag så var det fullt precis överallt. Tung och svettig luft blandat med en massa barn/tonåringar. Efter nyår har det vart jätte mycket folk, och det som gör mig mest irriterad är alla som är 13-16 år, får de ens vara på gymmet? Okej, ett gym ska vara hyfsat fullt men när de står med sina mobiler, okunniga på redskapen och försöker stirra ihjäl en så kan jag inte mycket mer än att skratta och bli smått irriterad. Kvällens träning blev mage+bastun, mycket mer kunde vi inte göra. 
Så om vi vill träna efter kl 17 så är det pass som gäller om man verkligen ska kunna få sin träning som man behöver. 
Imorgon har jag i alla fall ett fullt träningsschema som jag ska göra här hemma imorgonbitti :)

Kvällens inspirationsbild - Brun, snygg och vältränad kropp! Strong is the new skinny.

Inga kommentarer: