torsdag 17 november 2011

Dag 02 - Min familj

För att inte föra detta riktigt så komplicerat så ska jag försöka göra mitt bästa.
Mamma Anna
Styvpappa Kjell
Min pappa heter Ronald

Med min mamma & pappa har jag två syskon, Natalie och Niklas.
 
Jag var ganska liten när mina föräldrar skilde sig. Ska inte berätta så mycket för det finns inget att berätta om. Men jag är i alla fall ett skilsmässobarn. Och jag träffar och har fortfarande kontakten med min pappa.

Min mamma träffade en ny och gifter sig med Kjell som är lika mycket pappa till mig som min riktiga, eftersom att jag är upp vuxen med honom.
Kjell har redan en son som heter Kristofer, vilket innebär att han är min halvbror.
Mamma och Kjell fick 3 barn tillsammans en dotter Lovisa och sedan något år senare tvillingarna Agnes & Signe.
 

Min familj består alltså utav
Mamma Anna
Pappa Kjell & Ronald
Storasyster Natalie 22 år
Storebror Niklas 21 år
Storebror Kristofer 20 år
Lillasyster Lovisa 13 år
Små systrarna Agnes och Signe 11 år

Av alla 7 syskon i familjen så är jag mitten barnet, det finns 3 äldre än mig och 3 yngre än mig. Till familjen tillhör även 2 älskade hundar och 1 katt.

















Inga kommentarer: