onsdag 16 november 2011

Dag 01 - Presentation av mig själv

Vem är jag?
Jag heter Gabriella och är född 1994. Jag går andra året på entreprenörsprogrammet, jag älskar att komma med nya idér och att våga ta risker. Det är viktigt att tro på sig själv och inte tro att någon kan göra saker bättre än vad man själv kan.
Jag driver ett UF företag (Njuta UF) med 4 andra härliga tjejer.
I företaget är jag administrations, kommunikations och marknadsansvarig.
Mina dagar går lite upp och ner som en berg och dalbana ibland. Det är svårt att leva upp till allt man förväntar sig. Jag försöker ta en dag i taget med god planering framåt, jag är en sån person som älskar att planera och skriva ner saker på post it lappar.
Jag har en helt fantastiskt pojkvän, världens bästa!
Jag gillar att umgås med familjen, pojkvän, vänner, träna, och att ha mysiga höst/vinter kvällar.


Min pojkvän & jag

Inga kommentarer: