måndag 3 mars 2014

Påminnelse



Jag gör det jag känner för och jag försöker verkligen förverkliga mina drömmar. Jag struntar i vad alla andra tycker, tänker och säger. Det kanske inte alltid blir som man tänkt sig men då har man i alla fall försökt. Man vet inte förrän man har provat.
Jag har en klar bild i huvudet hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden, hur jag ska leva.
Livet rullar på, dag ut och dag in. Man vaknar upp på morgonen, äter frukost, går till jobbet, tränar, fikar, träffar vänner och kanske stressar omkring hela dagarna. Man tar liksom allt för givet. Men ibland så händer det saker i livet som gör att man stannar upp. Börjar reflektera och inser att livet är ganska skört. Det kan gå på en sekund och på den lilla ynka sekunden kan livet förändras drastiskt.
Snälla, ta vara på livet. Njut av dagen och lägg ingen onödig energi på sådant som du inte behöver. Var rädda om varandra, utstråla och sprid positiv energi och ställ upp för varandra.
Jag älskar min pojkvän, familj och vänner mer än något annat och jag vill att alla ska vara friska och lyckliga. 
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar Johan. Han får mig att må bra på alla sätt och vis. Jag kan inte föreställa mig en dag utan honom, det finns bara han. Det finns någon för oss alla, men Johan han är min. Föralltid.

 

Inga kommentarer: