fredag 28 mars 2014

i'm busy busy

Åhh vilket härligt vårväder vi har haft idag. Lovely. Jag har haft en sån himla trevlig vecka på Torestorpsskolan, både personalen och eleverna är helt underbara och snälla. Jag trivs verkligen att jobba på skolor och speciellt denna.


Idag har vi haft en riktig lugn och skön Fredag på skolan, allt från idrott, högläsning och massa påskpyssel. 
Efter jobbet har jag bara gjort en massa ärenden och grejat inför imorgon (jag fyller 20). Det kommer bli mycket festligheter och hoppas verkligen att det blir min dag. Dock har jag börjat bli sjuk igen.... Ja igen! Jag som var så j*vla sjuk för ett par veckor sedan har fått tillbaka förkylning och hosta. Orkar verkligen inte med detta!! 
Ny kryper jag ner nyduschad i min nybäddade säng :) Det kommer bli en bra dag imorgon. Godnatt.



Inga kommentarer: