söndag 5 januari 2014

Detta året kommer bli så himla bra

Förra året 2013 skulle jag vilja sammanfatta som en riktig berg- och dalbanan. Det fanns många dåliga dagar men för det mesta så fanns det dagar som var så himla himla bra!
Jag kommer tillexempel aldrig att glömma den 4/6 då jag tog studenten, samt 24/6 när jag och Johan åkte till USA. Det finns så många härliga minnen från förra året, tack till alla som hjälpte till att göra dom så extra bra.
Förra året fick mig verkligen att växa som människa, jag har försökt lära mig av mina misstag och tagit mig igenom tuffa och jobbiga perioder som vart, jag har ångrat saker jag gjort men hellre ångra något man gjort än att ångra det man aldrig vågade göra.

Detta året kommer bli ett utav de bästa i mitt liv, ja faktiskt så känns det så!
Jag ska verkligen kämpa efter mina mål och göra mitt bästa.

MÅL 2014

* Ett hälsosammare liv, träna och äta bättre!
* 100 dagar utan socker (haha något som jag och hela min familj ska göra förutom L)
* Jobba och spara pengar
* Flytta ihop med Johan (Gud som jag läääääntar!!)
* Resa


Härliga minnen från 2013 i bilder

 Min underbara klass!


 New York var helt fantastiskt

 LOVE



Här ute på stone hill road bodde vi hemma hos Emmas Au Pair familj. UNDERBART STÄLLE!

Emma och Johan || Shoppingpaus på woodbury outlet 

Mår så himla bra av träning!

 Hade många roligt sommarkvällar med fina tjejer

 Och UNO kvällar med Systrarna Bengtsson

 Att umgås tillsammans med dessa 3 gör mig så glad

Han är det bästa som har hänt mig


Är så glad för min systers och Rikards skull som förlovade sig 24/12

Ett utav det bästa beslutet jag tog var att börja med Innebandyn igen. Det är en sport jag tycker om väldigt mycket och mina lagkompisar är helt underbara. Dreamteam TT99 Dam

Inga kommentarer: