torsdag 12 december 2013

LYX FRUKOST

Nu är det dags för ett nytt blogginlägg, tyvärr har det vart en väldigt dålig uppdatering.
Imorse gick jag upp och gjorde pannkaksfrukost till familjen, det kändes lite lyxigt att starta torsdagen med kaffe och god frukost innan jobbet.
Som sagt fortsätter jag att vikariera som lärare vilket jag börjar trivas väldigt bra med. Dock så vet jag inte om det är något som jag skulle vilja utbilda mig till i framtiden, mina planer har och är fortfarande att jag vill driva företag samtidigt som jag har vart lite inne på hudterapeft. Men iallafall så tycker jag väldigt mycket om att arbeta med människor och de är något som jag vill fortsätta att göra. 

Jag slutade tidigt idag, så jag passade på att sola solarium. Har även hunnit städa och greja en del här hemma och ska snart börja göra mig iordning och packa en väska till kvällens träning! 




Inga kommentarer: