måndag 21 oktober 2013

monday lovely monday



Det är så himla roligt att vara hälsosam. Man mår så himla mycket bättre. 

Jag har kommit in i ett riktigt bra flow nu med träning, kost och mitt välmående.

Att vara hälsosam behöver inte handla om att gå på en diet eller att gå ner i vikt. 

Det viktigaste är att må bra och ta hand om sig själv och sin kropp genom att äta bra mat och röra på sig. Live it, Love it! 


Jag har tidigare mått väldigt dåligt då jag har haft ätstörningar och pendlat upp och ner i vikt. Mitt självförtroende har vart på botten och jag strävade efter en massa "måsten". När jag tänker tillbaka då jag mådde som sämst så tänker jag bara, - stackars min pojkvän som fick gå igenom allt detta med mig. 

Men samtidigt så har han vart min stora räddning ♡. 

Han var nog också den enda som fick uppleva hur dåligt jag egentligen mådde. Sjävklart så påverkade jag min omgivning med mitt dåliga humör, och hur jag förnedrades. Det är inte roligt att vara missnöjd över sig själv. Och det är ingenting jag är stolt över idag. 


Nu mår jag så betydligt bättre och jag är så himla glad att jag äntligen hittat min väg och mitt mål.

Jag vill att ni ska hitta det ni också, på ett riktigt och hälsosamt sätt. :)


Om man vill gå ner något kilo eller bli fit så kan man fortfarande göra det riktigt.



Inga kommentarer: