måndag 1 april 2013

Det var ett tag sen...

Nu var det jättelängesen jag skrev här på bloggen. Jag kommer in i perioder då jag glömmer av att blogga. Det har vart mycket annat som har gjort att jag inte haft tid helt enkelt. 
Förra veckan åkte Johans familj till USA, så vi är hemma och sköter om gården i 3 veckor. 
I Fredags (29/3) var det min 19 årsdag! Eftersom både jag och min låtsaspappa fyllde år så firades vi hemma, mamma hade lagat jättegod mat och på kvällen badade vi badtunna och hade det hur trevligt som helst. Det var en bättre dag.
Johan och jag bjöd hem lite folk på middag i lördags som slutade med en stor hemmafest med härligt folk. 
Vi hade en lång och mysig brunch på min födelsedag. 


 Jag fick ett par jättesnygga och sköna Nike free run av älsklingen!




 Mammas goda påsktårta

 Tromman & Jennifer skötte drinkarna i Lördags
Och sist men inte minst, Jennifer och Krilles härliga tårta.

Inga kommentarer: