fredag 15 februari 2013

min ♥ dagen igår

Godmorgon!
Hoppas att alla hade en fin alla hjärtans dag igårJag hade i alla fall en jätte bra dag trots att jag inte tillbringade den med min pojkvän hela dagen. 
Johan åkte härifrån runt halv sex till jobbet och kom hem halv fem. Vi hann äta lite nygräddade våfflor innan det var dags för mig att åka och jobba. 

Dagen började med hårdträning med med Lovisa på Ifrom. igår hade jag verkligen hur mycket energi som helst på gymmet. Så himla skönt!
Under dagen var jag hemma med familjen, vi städade, myste och hade det riktigt roligt. 
Runt 10-11 tiden på kvällen var jag och Johan hemma igen efter jobb och fotbollsträning, vi gjorde i ordning lite frukt, frallor och tog vara på de sista av alla hjärtans dag :) 
Johan gav mig världens finaste rosor, jag älskar honom mest av allt








Inga kommentarer: