onsdag 23 januari 2013

Drömresemål


1. Egypten - Jag är jättesugen att åka till Sharm el Sheikh vinter 2013. Det hade vart jätte skönt att ta en sistaminuten resa till sol och värme en vecka med all inclusive. Det ska tydligen vara väldigt solsäkert med häftiga snorkling och massa upplevelser. 

2. New York "I love New York"! Jag har alltid velat åka till USA och speciellt till New York. Det är verkligen en drömstad med massa shopping och mysiga caféer. Det blir förmodligen en vecka där i sommar med Johan samt hälsa på hans syster förhoppningsvis. 

3. Maldiverna - Tropiska drömöar. Herregud vad jag skulle trivas där. Ser så sjukt härligt ut med kritvita stränder och hotellhyddor på havet. Bara njuta och ta de lugnt! 

4. Florida - Miami eller Florida west coast skulle verkligen vara häftigt att besöka. En kombination med sol och ett hektiskt nöjesliv. För mer solsemester så skulle jag åka till västkusten. Jag och Johan hade små planer om en vecka här och en i New York i sommar, men vi får se hur de blir. Om vi inte åker till Florida så blir det säkert en solresa till hösten/vintern alt Egypten. 

Inga kommentarer: