fredag 28 december 2012

Love


Om sådär 11 dagar exakt så firar jag och Johan 3 år ihop. Det har varit dom bästa tre åren i mitt liv. Ända sen den dagen jag träffa Johan har allting känts så himla rätt.
Varje gång jag är tillsammans med Johan så får jag såna härliga fjärilar i magen. Såna där lätta, ivriga och som får mig att vilja ha mer. 
Att somna i hans famn och vakna upp vilande på hans bröst är något av det bästa som finns. Att verkligen känna att det är vi. 
Han är den som får mig att skratta och må bra, han står ut med mitt lättretade humör och det är han som får mig att hålla motovationen uppe.
Det är så mycket som han gör för mig som är bra. Efter våra år tillsammans så har jag fått ett mycket bättre självförtroende, jag har fått mer inriktning på skola och utbildning, och att det bara är mig han vill vara tillsammans med. Det finns inget i min värld som kan mätas med de.
Herregud vad jag älskar hon för de. 
Jag vill tillbringa mitt liv med honom 


till honom, åt homon, för honom. Min Johan.



Inga kommentarer: