torsdag 25 oktober 2012

25 Oktober

Åhh vad skönt det va att vara tillbaka i skolan igen. Allt blir så mycket bättre. Men dock är jag inte helt frisk än, jag är fortfarande lite hängig och har ont i halsen. Tyvärr gjorde jag det värre idag då jag tyckte att jag var tillräckligt frisk för att träna. Efteråt gjorde halsen dubbelt så ont och har fått lite hosta med. Jag ska ta det lite lugnare i helgen och inte försöka anstränga mig så mycket. Vill hitta på massa skoj på lovet och hålla kroppen igång.

Efter skolan idag så gick jag till Morfar och Mormor på en kopp kaffe. Det är alltid lika roligt att sitta och tjata och ta det lugnt. (jag har världens bästa morföräldrar) ! < 3 

Och dagens nyhet: madeleine och chris har förlovat sig. Själv har jag absolut ingenting emot det. Älskar man varandra och är lyckliga så ska man få gifta sig oavsett vem man är. Glad för deras skull.




Inga kommentarer: