tisdag 18 september 2012

jobbigt (inlägg)


Åh vad jag inte mår bra. Jag har en jobbig förkylning och huvudvärk som inte vill försvinna. Sen är det mycket som händer runt om kring nu som jag inte orkar med! Jag får ta en dag i taget och lägga energi på andra saker som får mig att må bättre. 
Matlusten är inte på topp därav min förkylning och allt annat. Men jag gjorde i ordning mig ett litet mellanmål med kaffe, sesamkaka, frukt och en halv mealbar.



Sen är det som sagt en hel del i skolan nu. Prov, inlämningar, redovisning osv osv.. Och det går verkligen inte få något gjort när det känns som att huvudet ska explodera vilken sekund som helst...
INGET HJÄLPER! Jag fick inte ens hälften av rättskunskapen gjord innan.
(okej nu låter det som att jag tycker synd om mig själv, men de mesta är jobbigt för mig just nu)

Inga kommentarer: