tisdag 14 augusti 2012

EP3

Nu är det fokus igen! 
Tänk att ett helt sommarlov har gått. Visst känns det längesen man var i skolan men och andra sidan så har dagarna gått väldigt fort. Jag tycker inte att det har känts som sommar riktigt, det har inte vart många varma dagar (inte solväder i alla fall). Men hur som helst så kvittar det, ledighet och lite arbete har vart skönt och nu längtar jag riktigt mycket till Hösten! Jag får nog säga att hösten är en bra årstid på alla sätt och vis, hösten är  mysig. 
Men än så länge så är det faktiskt sommar, och den tiden ska vi ta vara på! Bada, grilla, kvällspromenader, äta glass, och gå barfota osv osv.... 
För imorgon börjar skolan och jag intar mitt sista läsår!! Åhh...nu längtar jag riktigt mycket tills imorgon, tillbaka till rutiner, plugg och klassen! 

Så här ser Schemat ut 2012/2013


Inga kommentarer: