söndag 15 juli 2012

Lycka och Kärlek

Idag åkte jag, natalie och agnes på en lite road trip till Gällstad och fick med oss lite kläder hem från Lager 157 (lägger upp bilder på kläderna imorgon). Vi har haft en väldigt bra dag och tid ihop med sina syskon är något av det bästa som finns. Jag är glad att jag har 6 underbara syskon.
Fint, kvällen avslutades med fotboll och mys med familjen. Morgondagen är fullplanerad med massa trevligheter som jag ser fram emot!
Klockan börjar definitivt gå mot läggdags och speciellt om jag ska upp tidigt imorgon. Önska att jag hade mitt hjärta här jämte mig. Saknar honom så otroligt mycket, och vi har bara vart ifrån varandra några dagar. Man blir så van av att alltid ha varandra nära hela tiden, och speciellt nu på sommaren när vi bor med varandra för det mesta. Men och andra sidan så är det bra att vara ifrån varandra lite titt som tätt.
På bilden; Mina två favorit halsband som ger mig lycka och kärlek<3

Inga kommentarer: