torsdag 22 mars 2012

Believe in your dreams


Idag

Idag har jag och några i min klass deltagit på Tur mässan i Göteborg. För er som inte vet så är
Tur Mässan skandinaviens ledande mässa för resor, turism och möten och den årliga mötesplatsen där den skandinaviska resebranschen möter leverantörer från jättejätte många olika länder för att skapa kontakter och göra affärer.
Nu är jag i alla fall hemkommen, det blev lite ont om träning idag då men eftersom att det är galt härligt väder så tog jag med mig hunden ut i spåret på en gå jogga gå jogga runda. Jag hade inte tillräckligt med energi för att klara av hela rundan eftersom jag inte har ätit sen 13:00. Det var skönt att komma ut och få friskt fräsch luft efter att ha stått inne hela dagen.

Nu börjar klockan ticka iväg så ska unna mig själv till en stor kopp te och börja läsa mina böcker.

Inga kommentarer: