onsdag 14 mars 2012

Omge dig med människor som ger dig energi


Jag har fått en riktig energikick.
På måndag intar jag min hårda träningsperiod, målet är att jag ska springa tjejmilen Stockholm den 1 september. Så idag gjorde jag ett litet test, jag och mamma gav oss ut i skogen och powerwalka 1 mil. För det första så var det så j*vla skönt att komma ut i skogen, för det andra JAG ÄLSKAR VÅREN, och till sist så klarade vi 1 mil utan svårigheter, det kändes som att vi kunde gå hur långt som helst. Men mitt mål är att jag ska springa tjejmilen i ett högt tempo med en bra tid (vilket jag inte har kondition till just nu). GET IT ON!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag KANSKE har ångrat mig, kanske är på på den där milen iaf... Är det bara du och jag dom är unga då? (: och isäfall springer vi tillsammans!!

Coolaannna sa...

Heja oss !!!
Kram mamma <3

Lilly sa...

Grymt! Heja er!