onsdag 28 mars 2012

Det närmar sig


Imorgon blir jag officiellt vuxen!
Herregud vad tiden går fort. Jag har inte ens hunnit tänka på att jag äntligen fyller 18 imorgon.
Det ska bli så himla skönt och jag hoppas att det kommer bli riktigt roligt. Ett steg närmare vuxenlivet och äntligen kan man gå in lagligt på krogen. + Att körkortert närmar sig, även om jag har en bit kvar så vet jag att jag kommer ha körkort i år.
Det känns faktiskt riktigt bra nu, idag ska jag göra i ordning mitt rum och träna riktigt hårt. Sen ska jag ha ett litet "hemmaspa" och bara njuta. Ska eventuellt laga till något gott och sen se till så att allt är klart inför morgondagen.


(LYCKA) 

1 kommentar:

NatalieLiljekvist sa...

Du kommer älska att fylla 18!! Men det är inte åldern som spelar någon roll! Du är snygg, vacker, underbar, fantastisk, magisk och helt klart min favorit! Fortsätt vara dig själv! Du kommer komma långt!! Love you sis mou!!