söndag 19 februari 2012

Välkommen söndag





Ja, nu var det ett tagsen jag skrev sist, varför ska det vara så svårt att hålla skrivandet vid liv?
Det ska väl inte vara så svårt att skriva lite då och då, med jämna mellanrum liksom? Jag vet inte.
Det kanske har med att jag är "tids-intolerant", att jag inte riktigt hinner med, tiden räcker inte till.

Igår så hade jag och tjejerna en framgångsfull företagsmiddag och en jätte trevlig kväll. Jag är verkligen jätte tacksam att jag har dom. Vi har några viktiga dagar/veckor framför oss och jag hoppas att det kommer gå bra för oss, för det är vi värda efter allt arbete. 

Jag skulle vilja kalla sportlovet för sjuklovet istället, men om jag tänker efter så kanske det är bra att vara sjuk på lov? Då hinner man vila och ta hand om sig själv,  jag hade verkligen inte kunnat vara hemma från skolan. Alltså är det både bra och dåligt.

Veckan brukar samla på sig uppskjutna högar av lite de ena och andra. Det är lite av en grej att man sparar allt till söndagar va? Man får vad man förtjänar brukar man säga. Ja praktiskt taget hatar jag att sätta mig framför datorn en söndag, det känns som att man inte får någonting annat gjort, tiden bra grå och sen är det söndag kväll.

För att göra körteorin, planering, presentationsteknik och träningsschema lite roligare så kommer jag att sätta upp mål, lyssna på inspirerande musik och belöna mig själv efter detta.
Nu ska hjärnan få jobba lite!

Inga kommentarer: