söndag 11 december 2011

A day of Sunday

Igår jobbade jag i UF-butiken i Kinna med massa andra företag och efter några timmars säljande så gav jag mig iväg med morfar och övningskörde. Måste säga att jag är stolt över mig själv, allt går jätte bra och jag längtar otroligt mycket tills jag får körkortet! Eftersom att jag är med Johan denna helg så har han vart och tränat och gjort skolarbeten medans jag har gjort mitt. Känns så skönt att vi kan vara hos varandra och samtidigt få ha ”egentid”. Gårdagen rann iväg ganska fort och på kvällen åkte vi hem till Johan och sen fick vi sällskap av Emma, Jennifer och Ludvig.
Vaknade ganska tidigt idag, fick dessvärre ligga och dra mig jämte världens morgontröttaste människa. Efter ett tag fick jag upp honom, och då gäller det att får honom på bra humör.
Jag och Johan har haft fullt upp med skolarbeten hela dagen. Trots de så tog vi en frisk promenad och bakat Johans el classico chokladmuffinsar.
Vi sitter fortfarande här och arbetar och det börjar luta sig mot kvällsmat, och det luktar hemmagjort pizza.
Sen blir det advents mys framför julkalendern. 

Vi unnade oss lite extra bland allt pluggande med tysk delikates choklad

Johan är i full fokus!

1 kommentar:

Kristin sa...

Nej, detta var något nytt jag testade. Blev väldigt gott, men frallorna jag brukar baka är still number one ;)