tisdag 18 oktober 2011

Det här är en del av mig.

Det här är en del av mig.



En 94. Studerar andra året på ett entreprenörsprogram. Har en stor och kärleksfull familj. Min pojkvän är fantastisk (älskar honom med av allt). Älskar hösten. Att vara ute ger mig energi. För mycket tankar gör mig galen.

Vänner som får mig på ett glatt humör tycker jag om. Och med dom vill jag även tillbringa tid tillsammans med. Jag har stora drömmar. Det är viktigt att hitta något som man kan följa. Att försöka hitta mig själv är något som jag jobbar mycket med. Allting är inte så enkelt som man tror. Jag älskar att mysa. Glömde berätta att vi har två hundar och en katt som tillhör familjen också. Kanske oviktigt att veta. Jag känner mig äldre än vad jag är. Faktiskt så vill jag vara något år äldre. Men jag tycker om att vara i nuet och få leva livet. Min längtan till körkort och egen lägenhet är stor.  Jag tycker om att resa. Jag har två tatueringar. Blå ögon. Blondhår till grunden men är brunett just nu.



Inga kommentarer: